Hvis du er lei av bilen din – og av livet – så er denne broen akkurat noe for deg.
Broen over Vitim-elven i Sibir er en del av en gammel jernbanelinje som ikke lenger brukes til noe, ettersom en ny er bygget 200 meter ved siden av. Men nå og da prøver en eller to våghalser å krysse den forfalne broen. Nedenfor kan du se et forsøk som heldigvis går bra. Men jammen ser den spinkel ut. Se her: