Med et nytt program med tittelen 'The not so great tour' vender vertstrioen Clarkson, Hammond og May tilbake til Amazon Prime, som de ellers forlot i fjor.
Deres felles produksjonsselskap er oppløst. Men nå vender Jeremy Clarkson, James May og Richard Hammond tilbake til Amazon Prime uansett.
Dette bekrefter strømmetjenesten i en pressemelding ifølge LadBible .
Det er ikke så mye å si om programserien, som har tittelen The Not So Great Tour. I alle fall holdes kortene tett inntil kroppen.
Men nettstedet til BBFC opplyser at programmet ble filmet i fjor og at det vil være basert på innhold som ligner en "motorkomediedokumentar". Det høres kjent ut.
Det er mer med Clarkson, May og Hammond på vei
Det første programmet har tittelen The Glory and The Power, og ifølge Amazon Prime slippes det fredag 18. april. Så om litt over en måned.
I tillegg er den kjente vertstrioen ifølge BBFC de eneste foran kameraet. Det er derfor mye som tyder på at dette ikke er en relansering av The Grand Tour.
Boosted har tidligere kunnet fortelle at noe slikt er på vei. Et nytt produksjonsselskap vant retten til å tenke nytt om formatet i fjor.
Selv programmets opprinnelige verter ønsker ikke å være for bekymret for å bli erstattet på et tidspunkt. Jeremy Clarkson har imidlertid en klar mening om hvordan det bør gjøres.
De (Amazon Prime, red.) må finne noen som vi ikke vet navnet på. Den største feilen de kan gjøre er å bringe noen vi allerede kjenner inn i programmet.
– Du må kjenne klemmen din. Du må kunne kjøre bil, og du må være motorjournalist. Men de må være ukjente, sier den 64 år gamle Clarkson.
Mens Clarkson og May har trukket seg tilbake fra bil-TV generelt, er ikke Hammond ferdig med å dele det han vet om ting på fire hjul.
For noen år siden kjøpte den uheldige 'Hamsteren' sine to kolleger ut av fellesprosjektet Drivetribe, som i dag kun er å finne på YouTube.
Den enormt populære nettsiden om biler som gikk live i 2016 stengte 31. januar 2022. Det som gjenstår er YouTube-kanalen med samme navn. Den følges for tiden av mer enn 2,78 millioner brukere.