Samme størrelse som en Fiat Multipla Niels Bernth fra Græsted er eier av den sjarmerende lille speiderbilen på bildene. Den er 384 cm lang, 191 cm bred og 188 cm høy. Stort sett tilsvarer det en Fiat Multipla. Ilderen har en svingradius på 11,6 meter, noe som morsomt nok også er det samme som i en Fiat Multipla. Den pansrede militærbilen er imidlertid noe vanskeligere å kjøre rundt, først og fremst på grunn av den merkelige plasseringen av rattet og fordi den ikke har servostyring. Vanskelig å reversere Fra førerposisjon er kun rattkransen synlig, og Ilderen styres ved å vri på rattet, som er montert nesten horisontalt. På gulvet ligger pedalene, som fungerer som på en vanlig bil. Altså så lenge du husker den spesielle forhåndsvelgerteknikken når bilen gires opp i de fem girene, som fungerer begge veier. Det betyr at du kan kjøre like fort fremover som når du rygger. Du må imidlertid vurdere det siste nøye. Fra førersetet har du dårlig sikt gjennom tre skuddskader, som gjør det nesten umulig å rygge. Her kan passasjeren, som finner plass i svindlertårnet over sjåføren, hjelpe, men dette krever gode organer. Den store Rolls-Royce-motoren er faktisk innelukket i panserbilen for å beskytte den mot kuler. Derfor er det også ekstremt høyt støynivå i kabinen. Billig i årsavgift Den er ennå ikke registrert. Egenvekten gjør at den kan registreres som lastebil. Det krever et stort korkort, men gebyret er veldig lavt, og forsikringen og årsavgiftene vil heller ikke knekke banken. Samtidig kan du være glad for at du aldri får en bulk igjen, du kan synge i all slags vær, og hvis politiet stopper deg, kan du bare bli i stolen. De kommer aldri inn.