CUPRA Danmark har lansert et nytt initiativ kalt CUPRA Experience, som gir kunder og fans tilgang til eksklusive opplevelser innen kultur, konserter, festivaler og padelsport i Danmark.
Dette initiativet reflekterer CUPRAs mål om å engasjere seg i kulturelle miljøer og skape minneverdige opplevelser.
Et sentralt element i CUPRA Experience er et flerårig samarbeid med musikkfestivalen Tinderbox på Fyn , hvor CUPRA nå fungerer som offisiell mobilitetspartner og sponsor. Partnerskapet er spesielt viktig på grunn av festivalens elektroniske musikkprofil og visuelle univers, som passer perfekt med CUPRAs musikkstrategi. På Tinderbox vil CUPRA vise frem bilene sine i Magicbox-området, og skape en unik visuell opplevelse for festivalgjengere.
Kasper Morell, Partnership Manager i Tinderbox, sier: "Vi er veldig spente på det nye partnerskapet med CUPRA. De er ambisiøse om å investere i kultur og opplevelser i Danmark, og dette er selvfølgelig noe vi bare kan støtte. Med deres kjærlighet til elektronisk musikk, er Tinderbox den perfekte matchen Vi ser frem til å utvikle det spennende partnerskapet i løpet av de kommende årene.
I tillegg har CUPRA etablert et strategisk samarbeid med All Things Live, et av Nordens største underholdningsselskaper. Dette partnerskapet lar CUPRA tilby sine fans eksklusive fordeler som forhåndssalgstilgang til store konserter og show, pågående konkurranser og unike VIP-opplevelser.
Pernille Møller Pedersen fra All Things Live Denmark uttaler: «Vi er veldig glade for å kunne inngå et samarbeid med CUPRA og har derfor utviklet et helt spesielt format der deres kunder og nyhetsbrevmottakere kan hoppe over køen og få tilgang til billettkjøp av de beste plassene – for alle andre – til store nasjonale og internasjonale konserter, komedie og andre show Vi jobber også med å presentere noen kreative, felles VIP-opplevelser og/eller spesielle formater sammen i fremtiden.
CUPRAs kulturelle engasjement stammer fra hovedkvarteret i Barcelona, inspirert av byens pulserende ånd og kreative energi. Denne innflytelsen gjenspeiles i CUPRAs designfilosofi og deres mål om å bryte konvensjonen med innovative teknologier og progressiv design.
Anders Rune Hansen fra CUPRA Danmark forklarer: "De store live-opplevelsene er et resultat av dedikasjon, lidenskap og kreativitet. Det skaper sterke følelser. Følelser skaper minner og minner skaper merkelojalitet. Det er nettopp her vi i CUPRA ønsker å plassere oss i fellesskapet og bli en del av samtalen Her spiller de strategiske partnerskapene med livebransjen en avgjørende rolle og oppfyller også vår ambisjon om å fokusere på lidenskap og fremheve CUPRA som livsstilsmerket vi er.»
CUPRA har også lansert et fordelsprogram der fans kan melde seg på nyhetsbrevet og få tilgang til eksklusive opplevelser og fordeler. Allerede nå kan du delta i konkurransen om billetter og VIP-opplevelser til Tinderbox-festivalen. Påmelding kan gjøres via CUPRAs hjemmeside: CUPRA Danmark .
CUPRA Experience-plattformen vil kontinuerlig utvides med flere partnerskap, sponsorater og arrangementer, alt rettet mot å berike fanbasens opplevelser. Plattformen er dedikert til å fremheve CUPRA Danmarks strategiske satsing innen sport, design, racing, musikk og livsstil, og vil bli utviklet i tråd med etableringen av nye partnerskap og arrangementer.