Formel 1-lagene har presentert sine nye biler i London. Nå sier FIA-sjef Mohammed Ben Sulayem at han vil ha syntetisk drivstoff og V10-motorer.
Det vil ikke skje akkurat nå. For det neste regelverket fra 2026 vil holde seg til V6-motoren. Men både Formel 1 og FIA-organisasjonene vurderer V10-motorer.
Å bringe de mange sylindrene til live igjen kan gjøres, for Formel 1 har fortsatt et mål om å kjøre på hundre prosent syntetisk bensin fra 2026.
Og spør du den kontroversielle FIA-presidenten Mohammed Ben Sulayem, så har 'mange interessante ting om sportens fremtid' allerede blitt diskutert.
– Når vi ser frem til innføringen av det nye regelverket i 2026, må vi også være i forkant av fremtidige teknologitrender innen motorsport, sa tidligere rallytrenere.
Men en spesiell vending, da Ben Sulayem møtte pressen, fikk de tilstedeværende journalistene til å spisser ørene.
– Vi bør vurdere en rekke retninger, inkludert den brølende lyden av V10 som kjører på bærekraftig drivstoff.
"Det vil alltid være viktig å glede fansen vår, sammen med alt arbeidet vi gjør for å gjøre sporten tryggere og mer bærekraftig," sa presidenten.
Mellom 2000 og 2005 kjørte alle Formel 1-biler med en 3-liters V10-motor som var begrenset til 19 000 o/min. Etter det sto V8-motorer på menyen helt til feltet gikk over til dagens V6-motorer med turbo- og hybridsystemer i 2014.
Men fans av sporten har klaget på V6-motorene spesielt. De sier ikke nok sammenlignet med fortidens Formel 1-biler, lyder kritikken.
Og det er noe med det. For selv om regelverket er tilpasset for å gi mer lyd fra de små V6-motorene, er det fortsatt mer å komme i en F2-racer.
Det er fortsatt for tidlig å si om V10-motorer virkelig har en sjanse til å gjøre comeback. Men det faktum at FIA-presidenten selv lufter ideen er et positivt tegn.
En av dem som var og er veldig glad i V10-motorens lydspor er Lewis Hamilton. Selv konkurrerte han i feltet både i V10- og V8-tiden.